Қалай қайтару керек

Тауарларды қайтару және айырбастау «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасының заңнамасына және оферта шартының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады..

Нені қайтаруға болады?
  Сапасыз тауарлар
  Жақсы сапалы өнім
Нені қайтаруға болмайды?
ТАУАРДЫ ҚАЙТАРУ ШАРТТАРЫ
Оның орнына не ала аласыз?

 

Нені қайтаруға болады? Тауарды қайтарудың негізгі шарттары.

- ақауы бар және функционалдық сапаларының орындалуын қамтамасыз ете алмайтын тауарлар.

ҚАШАН? 

Жеке тұтыну үшін сатып алынған сапасыз тауарлар кепілдік мерзімі ішінде, ал егер кепілдік мерзімі екі жылдан аз болса, екі жыл ішінде қайтарылуы мүмкін.

 

СӘЙІС САПАСЫ ТАУАРДЫ ҚАЙТАРУ ШАРТТАРЫ: 

  1. Өнім жеке пайдалану үшін сатып алынған;

  2. Тауардың ақаулары тауарды Сатып алушыға бергенге дейін немесе осы уақытқа дейін туындаған себептер бойынша туындаса;

  3. Көрсетілген Тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжаттар (шот-фактура, төлем құжатының көшірмесі)

 

НЕ ТӨЛЕДІ? 

Жеткізу қызметі берген құжаттарға сәйкес тауардың құны, жеткізу (төленген жағдайда) және кері жөнелту

 


Тауарлар санына, ассортиментіне, сапасына, толықтығына қатысты шарт талаптарын бұза отырып берілген жағдайда, Тауарды кәсіпкерлік мақсатта сатып алатын Сатып алушылардың талаптары күнтізбелік 5 (бес) күннен кешіктірілмей қабылданады. тауарды қабылдау.


 

қайтарылмайтын тауарларды қоспағанда, сапалы тауарлар (келесі абзацты қараңыз)

ҚАШАН?

В сатып алушы тауарды қабылдаған күннен бастап 14 күнтізбелік күн ішінде

 

САПАСЫ ТАУАРДЫ ҚАЙТАРУ ШАРТТАРЫ: 

  1. Өнім жеке пайдалану үшін сатып алынған;

  2. Сақталған презентация және тұтынушылық қасиеттері, орауыштары, пломбалары және этикеткалары

  3. Көрсетілген Тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжаттар (шот-фактура, төлем құжатының көшірмесі)

 

НЕ ТӨЛЕДІ? 

Тауардың құны


Сатып алушы – кәсіпкерлік қызмет мақсатында Тауарды сатып алатын заңды тұлға немесе жеке кәсіпкер Сатып алушымен келісім бойынша ғана сапалы Тауарды қайтара алады.


 

Нені қайтаруға болмайды?

 

  • Жеке тапсырыс бойынша жеткізілетін тауарлар  

  •  Метрикалық тауарлар  

 

ТАУАРДЫ ҚАЙТАРУ ШАРТТАРЫ

 

1. Сатып алушы кез келген нысанда қайтару туралы өтінішті толтырады және Тапсырыс нөмірі мен оның күнін, Сатып алушының аты-жөнін, Сатып алушы қайтаруға ниет білдірген Тауарды (атауы мен саны), қайтару себебін көрсете отырып, поштаны жібереді. 

Өтінішпен бірге жіберіледі:

  • төлем құжаттарының көшірмелері;

  • ақаулары бар фотоматериалдар (сапасыз тауарлар үшін).

2. 220VOLT менеджері өтінімді тексереді және Сатып алушыға Сатушының қайтаруды қабылдауға дайын екендігі туралы хабарлайды немесе қайтарудан бас тартады. 

3. Оң шешім болған жағдайда, қайтару Сатып алушының өтініші бойынша олар Сатушыға аударылған картаға немесе шотқа жүргізіледі. Егер мұндай өтінім болмаса, олар веб-сайттағы жеке кабинеттегі Сатып алушының теңгеріміне есептеледі және одан әрі есептеулерде пайдаланылуы мүмкін.

4. Қайтару (балансқа есепке алу) тауар Сатушының қоймасына қайтарылғаннан кейін 5 (бес) банктік күн ішінде жүзеге асырылады.

 

Мен қайтару үшін не ала аламын?

 

  • ақшалай қаражат;

  • ұқсас өнім;

  •  сапасыз тауарды алған кезде сатып алу бағасын пропорционалды төмендету, егер мұндай сапа Тауардың қауіпсіз жұмыс істеуіне кедергі жасамаса

 

Тауарларды жеткізу туралы қосымша ақпаратты Ұсыныс келісімі бөлімінде табуға болады..             

Сұрақтарыңыз бар ма?  Қоңырау шалыңыз, жазыңыз - шешімін табамыз!